مدل میله ای آزمون writing آیلتس قسمت اول

مدل میله ای آزمون writing آیلتس قسمت اول در سال 2018 از سایت https://ieltsliz.com آورده شده است.  این مدل به شما کمک می کند تا در نوشتن آزمون نوشتاری مدل میله ای قسمت اول آمادگی بهتری داشته باشد. یکی از مهارت های رایتینگ آیلتس تحلیل و توصیف گراف ها است. در ادامه ما دیاگرام نمونه رایتینگ آیلتس آکادمیک را آورده ایم. ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه نمودارها را توصیف کنید.

مدل میله ای قسمت اول writing آیلتس :

The bar chart illustrates the proportion of women, men and children consuming five servings of fruit and vegetables each day in 8 years from 2001 to 2008 in the UK.

نمودار میله ای نسبت زنان، مردان و کودکانی را نشان می دهد که از سال 2001 تا 2008 در بریتانیا هر روز پنج وعده میوه و سبزیجات در 8 سال مصرف می کنند.

Overall, it can be seen that the highest percentage of all people consuming fruit and vegetables was women, while children consistently accounted for the lowest proportion. Furthermore, a significant increase in the proportion of people eating these food items can be seen over the period given.

به طور کلی می توان مشاهده کرد که بیشترین درصد تمام افرادی که میوه و سبزیجات مصرف می کنند، زنان بوده اند، در حالی که کودکان به طور مداوم کمترین نسبت را به خود اختصاص داده اند. علاوه بر این، افزایش قابل توجهی در نسبت افرادی که این اقلام غذایی را می خورند در طول دوره داده شده مشاهده می شود.

مدل میله ای آزمون writing آیلتس قسمت اول

مدل میله ای قسمت دوم :

The percentage of women who ate fruit and vegetables started at just over 20% in 2001. This figure then rose steadily to reach a peak of almost 35% in 2006, before falling slightly to 30% in the final year.

درصد زنانی که میوه و سبزیجات مصرف می کردند در سال 2001 با کمی بیش از 20 درصد شروع شد. این رقم سپس به طور پیوسته افزایش یافت و در سال 2006 به اوج تقریباً 35 درصد رسید، قبل از اینکه در سال آخر کمی به 30 درصد کاهش یافت.

In terms of men and children eating fruit and vegetables, the rate remained relatively stable in the first three years (about 17% and 12% respectively). From this point, the proportion of men climbed gradually to peak at about 27% in both 2006 and 2007, after which it dropped to about 26%. A similar growth in the figure for children was evident, reaching 25% in 2007 and around 24% in the final year.

از نظر مردان و کودکانی که میوه و سبزیجات مصرف می کردند، این میزان در سه سال اول نسبتاً ثابت باقی ماند (به ترتیب حدود 17٪ و 12٪). از این نقطه، نسبت مردان به تدریج صعود کرد و در هر دو سال 2006 و 2007 به حدود 27 درصد رسید و پس از آن به حدود 26 درصد کاهش یافت. رشد مشابهی در این رقم برای کودکان مشهود بود که در سال 2007 به 25 درصد و در سال آخر به حدود 24 درصد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0