روز پدر (Father’s Day) در ایالات متحده امریکا

در اینجا اقدامات و تاریخچه روز پدر (Father’s Day) در ایالات متحده امریکا را توضیح خواهیم داد.

تاریخچه

یکی از ایده های نامگذاری روز پدر شروع سنت روز مادر در دهه اول قرن بیستم بود. یکی دیگر مراسم یادبودی بود که در سال 1908 برای گروه بزرگی از مردان برگزار شد. روز پدر در ایالات متحده امریکا سومین یکشنبه ماه ژوئن است. نامگذاری این روز به خاطر کشته شدگان پدران در حادثه معدن در مونونگاه ، ویرجینیای غربی در سال 1907 است.

زنی به نام Sonora Smart Dodd یک شخصیت تاثیرگذار در استقرار روز پدر بود. پدرش پس از مرگ مادر شش فرزند به تنهایی بزرگ کرد. این در آن زمان غیر معمول بود. زیرا بسیاری از زنان بیوه فرزندان خود را در اختیار دیگران قرار می دادند یا سریع ازدواج می کردند.

اقدامات افراد

اقدامات افراد در روز پدر ایالات متحده امریکا کارهای زیر را انجام می دهند.

روز پدر فرصتی است برای نشان دادن تجلیل از سهم پدر خود در زندگی شما است. بسیاری از افراد برای پدران خود کارت می فرستند و هدیه می خرند. هدایای رایج این روز شامل اقلام ورزشی یا پوشاک ، وسایل الکترونیکی ، لوازم آشپزی در فضای باز و ابزارهایی برای نگهداری خانه است.

خانواده های مختلف در این روز کارهای و سنت های متفاوتی را به جا می آورند. برخی از خانواده ها تماس تلفنی ساده می گیرند. برخی کارت تبریک می گیرند. بعضی دیگر از خانواده ها شخصیت های پدر در یک خانواده بزرگ را به طور خاص تجلیل می کنند. چهره های پدری شامل پدران ، ناپدری ها ، پدر شوهر ها ، پدربزرگ ها است. در روزها و هفته های قبل از روز پدر بسیاری از مدارس یکشنبه به دانش آموزان خود کمک می کنند تا یک کارت دست ساز یا هدیه ای کوچک برای پدران خود تهیه کنند. .

روز پدر (Father's Day) در ایالات متحده امریکا

زندگی عمومی

روز پدر در ایالت امریکا تعطیل فدرال یا رسمی نیست. سازمان ها ، مشاغل و فروشگاه ها باز و بسته هستند درست مانند روزهای یکشنبه دیگر سال. سیستم های حمل و نقل عمومی طبق برنامه عادی یکشنبه خود اجرا می شوند. رستوران ها ممکن است شلوغ تر از حد معمول باشند ، زیرا برخی از مردم پدران خود را برای صرف غذا به بیرون می برند.

روز پدر تعطیل فدرال نیست. سازمانها ، مشاغل و فروشگاهها باز و بسته هستند ، درست مانند روزهای یکشنبه دیگر سال. سیستم های حمل و نقل عمومی طبق برنامه عادی یکشنبه خود اجرا می شوند. رستوران ها ممکن است شلوغ تر از حد معمول باشند ، زیرا برخی از مردم پدران خود را برای صرف غذا به بیرون می برند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0