روز سنت پاتریک جشن جهانی فرهنگ کشور ایرلند در 17 مارس

روز سنت پاتریک جشن جهانی فرهنگ ایرلندی در 17 مارس یا حول آن است. این امر به ویژه سنت پاتریک ، یکی از مقدسین حامی ایرلند را به یاد می آورد ، که در قرن پنجم در ایرلند به مسیحیت خدمت می کرد.

اقدامات

روز سنت پاتریک در بسیاری از نقاط جهان به ویژه توسط جوامع و سازمان های ایرلندی جشن گرفته می شود. روز سنت پاتریک در بسیاری از نقاط جهان به ویژه توسط جوامع و سازمان های ایرلندی جشن گرفته می شود. بسیاری از مردم در روز یک لباس سبز می پوشند. مهمانی هایی با غذاها و نوشیدنی های ایرلندی که به رنگ سبز غذایی رنگ آمیزی شده اند بخشی از این جشن است. این زمانی است که کودکان می توانند از شیرینی ها لذت ببرند و بزرگسالان می توانند از یک پیمانه آبجو در یک میخانه محلی لذت ببرند. بسیاری از رستوران ها و میخانه ها غذا یا نوشیدنی ایرلندی ارائه می دهند که شامل موارد زیر است:

نان قهوه ای ایرلندی.
گوشت گاو و کلم.
کیک موس شکلاتی خامه ای ایرلندی.
قهوه ایرلندی.
قهرمان سیب زمینی ایرلندی ، همچنین به عنوان poundies ، cally یا pandy شناخته می شود.
خورش ایرلندی.
سوپ سیب زمینی ایرلندی.
برخی از مردم قصد دارند به برزخ سنت پاتریک سفر کنند ، که از اوایل قرن سیزدهم معمولاً با توبه و شفا معنوی همراه است. این در ایستگاه جزیره در Lough Derg در شهرستان Donegal است که در آن سنت پاتریک دیدگاهی داشت که وعده می داد همه کسانی که با توبه و ایمان به پناهگاه می آیند به خاطر گناهان خود عفو خواهند شد.

روز سنت پاتریک جشن جهانی فرهنگ کشور ایرلند در 17 مارس

زندگی عمومی

روز سنت پاتریک یک تعطیلات بانکی در ایرلند شمالی (بریتانیا) و جمهوری ایرلند است. روز سنت پاتریک همچنین در برخی از نقاط جهان که در آن تعطیل رسمی نیست ، یک مراسم جشن است. بنابراین ترافیک و پارکینگ ممکن است به طور موقت در خیابان ها و مناطق عمومی که رژه ها در شهرها و شهرها برگزار می شود آسیب ببیند.

تاریخچه

سنت پاتریک یکی از مقدسین حامی ایرلند است. گفته می شود که او در 17 مارس در حدود 493 درگذشت. او در بریتانیای روم بزرگ شد ، اما توسط مهاجمان ایرلندی دستگیر شد و در جوانی به عنوان برده به ایرلند برده شد. پس از چند سال او به خانواده خود بازگشت و مانند پدر و پدربزرگش وارد کلیسا شد. وی بعداً به عنوان مبلغ مذهبی به ایرلند بازگشت و در شمال و غرب کشور کار کرد.

نمادها

رایج ترین نماد روز سنت پاتریک گل رز است. شمعدان برگ گیاه شبدر و نماد تثلیث مقدس است. بسیاری از مردم رنگ سبز را انتخاب می کنند و پرچم جمهوری ایرلند اغلب در رژه های روز سنت پاتریک در سراسر جهان دیده می شود. مارک های ایرلندی نوشیدنی ها در مراسم سنت پاتریک محبوب هستند.

نمادهای مذهبی شامل مارها و مارها و همچنین صلیب سلتیک است. برخی می گویند سنت پاتریک خورشید ، نماد قدرتمند ایرلندی را بر روی صلیب مسیحی اضافه کرد تا چیزی را ایجاد کند که امروزه صلیب سلتیک نامیده می شود. دیگر نمادهای مربوط به ایرلند که در روز سنت پاتریک مشاهده شده است شامل چنگ است که قرن ها در ایرلند استفاده می شده است ، و همچنین موجودی اساطیری معروف به لپرچون و دیگ طلا که لپچون مخفی نگه می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0