روز کریسمس (Christmas day) فستیوال سالانه تولد عیسی مسیح

روز کریسمس (Christmas day) فستیوال سالانه تولد عیسی مسیح است که در 25 دسامبر در میان میلیاردها مردم در سرتاسر جهان جشن گرفته می شود. این روز ریشه مذهبی و فرهنگی دارد به همین دلیل است که خیلی از ملت های غیر مسیحی این روز را جشن می گیرند. این روز در خیلی از کشورها تعطیل عمومی است. فعالیت هایی که در این روز انجام می شود.

روز کریسمس را جشن بگیرید

روز کریسمس (Christmas day) در بسیاری از کشورها تعطیل است ، اما نه همه کشورها. در بسیاری از خانه ها در هفته های منتهی به روز کریسمس درخت کریسمس و تزئینات دیگر وجود دارد. برخی از محل های کار جشن های کریسمس را قبل از 25 دسامبر برگزار می کنند. فعالیت های جشن شامل تبادل هدیه ، خواندن آهنگ های کریسمس ، رفتن به مهمانی ها است.

کریسمس زمانی است که کودکان از خانواده ها ، دوستان و بابانوئل یا کریسمس پدر هدیه می گیرند. کارت های کریسمس نیز قبل از روز کریسمس داده می شوند یا ارسال می شوند.

برای برخی ، کریسمس یک امر خانوادگی منحصر به فرد است. در حالی که دیگران دوستان خود را به بوفه کریسمس یا غذای خوش شانس دعوت می کنند. کلیساها خدمات ویژه ای دارند و ممکن است شامل مهد کودک یا مینیاتوری در شب میلاد باشند.

روز کریسمس (Christmas day)  فستیوال سالانه تولد عیسی مسیح

تعطیلات

روز کریسمس در بسیاری از کشورهای جهان از جمله استرالیا ، کانادا ، انگلستان و ایالات متحده تعطیل عمومی است. دفاتر دولتی ، موسسات آموزشی ، بسیاری از مشاغل و دفاتر پست در این روز تعطیل هستند. اگر قصد سفر با وسایل نقلیه عمومی را دارید ، در مورد تغییرات برنامه با مسئول حمل و نقل محلی تماس بگیرید.

نماد ها

تزیینات و سمبل های رایج مربوط به کریسمس ، گل مقدس و پیچک است. هر دو مربوط به جشنواره های بت پرست هستند ، زیرا معمول بود که برای این جشنواره ها با سبزی تزئین شود.

تصاویر بابانوئل ، همچنین به عنوان پدر کریسمس ، آدم برفی ، گوزن های شمالی و آب نبات در کارت ها ، پوسترها ، علائم و سایر مواد چاپ شده یا بازاریابی مرتبط با جشن کریسمس دیده می شود. تصاویر کودک عیسی ، ستاره کریسمس و سایر نمادهای مرتبط با معنای مذهبی کریسمس نیز در شب کریسمس و روز کریسمس دیده می شود.

has-text-align-center"> 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0