روز انتخاب (election day) در ایالت امریکا

روز انتخاب (election day)در ایالات متحده آمریکا سه شنبه بعد از اولین دوشنبه ماه نوامبر است.

روز انتخاب (election day) در ایالت امریکا روزی است که انتخابات کلی عمومی فدرال برگزار می شود. این روز معمولا در بازه 2 نوامبر تا 8 نوامبر برگزار می شود (اولین سه شنبه ماه نوامبر) . انتخابات فدرال شامل ریاست جمهوری ، نخست وزیری ، کنگره و …. است.

تاریخچه این روز به انتخابات فدرال 1788 برمیگردد. در دوره جدید روز سه شنبه یک روز کاری است و خیلی از رای دهندگان قادر نیستند که شرکت کنند. در نتیجه بایستی این روز را تعطیل رسمی کنند یا اجازه بدهند که این رای گیری ها دو یا چند روز انجام شود.

در برخی از ایالت ها به رای دهندگان اجازه داده می شود که کاغذهای رای گیری خود را 4 تا 50 روز زودتر از روز انتخابات به صندوق بیندازند. این مورد در 32 ایالت اتفاق می افتد. خیلی از ایالت ها دارای سیستم رای گیری غایب (از طریق ایمیل) هستند.

روز انتخاب (election day) در ایالت امریکا

اقدامات انجام شده

در روز انتخاب (election day) ، شهروندان ایالات متحده آمریکا می توانند با رای عمومی به نامزدهای پست های دولتی در سطح محلی ، ایالتی و ملی رای دهند. در سالهای زوج ، انتخابات فدرال برگزار می شود. در حالی که انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یکبار برگزار می شود. بسته به قوانین محلی و ایالتی ، انتخابات برای مقامات محلی و ایالتی ممکن است در سالهای فرد یا زوج برگزار شود.

نحوه رای گیری مردم بستگی به ایالتی دارد که در آن زندگی می کنند. در اورگان ، همه آرا از طریق پست ارسال می شوند. همه آرا باید در زمان معینی در روز انتخابات دریافت شوند. در ایالت واشنگتن ، تقریباً همه مردم از طریق پست رای می دهند و پاکت های حاوی برگه های رای دهی باید با تاریخ روز انتخابات علامت گذاری شوند. در ایالت های دیگر ، مردم در ایستگاه های رای گیری ، جایی که صف های طولانی ایجاد می شود رای می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0