روز سربازان کهنه‌کار (veterans day) در ایالت متحده امریکا

روز سربازان کهنه‌کار (veterans day) یک تعطیل رسمی عمومی در ایالت متحده امریکا است که سالانه در 11 نوامبر برگزار می شود. در این روز از تمام سربازان کهنه کار ، افرادی که در نیروی ارتش امریکا خدمت کرده اند قدردانی می شود. این روز مصادف با روز صلح موقت و روز یادبود که در سایر کشورها به عنوان مراسم سالانه خاتمه جنگ جهانی اول انجام می شود. (یازدهمین روز ، یازدهمین ماه سال 1918)

روز جانبازان با هدف تجلیل و قدردانی از تمام پرسنل نظامی که در تمام جنگها به ایالات متحده خدمت کرده اند ، به ویژه جانبازان زنده ، برگزار می شود. این مراسم با رژه ها و مراسم کلیسا مشخص می شود و در بسیاری از نقاط پرچم آمریکا به صورت نیمه دکل نصب شده است. یک سکوت دو دقیقه ای ممکن است در ساعت 11 صبح برگزار شود. برخی از مدارس در روز سربازان تعطیل هستند ، در حالی که برخی دیگر تعطیل نمی شوند ، اما تصمیم می گیرند که این مراسم را در مجامع خاص یا سایر فعالیتها جشن بگیرند.

روز جانبازان به طور رسمی در 11 نوامبر جشن گرفته می شود. با این حال ، اگر یک روز هفته باشد ، بسیاری از جوامع جشن های خود را در آخر هفته نزدیکترین روز به این تاریخ برگزار می کنند. این امر باعث می شود افراد بیشتری بتوانند در رویدادها شرکت کرده و در آنها شرکت کنند. دفاتر دولت فدرال در 11 نوامبر تعطیل هستند. اگر روز جانبازان شنبه باشد ، روز جمعه 10 نوامبر تعطیل است. اگر روز جانبازان یکشنبه باشد ، آنها روز دوشنبه 12 نوامبر تعطیل هستند. مشاغل دولتی ملزم به تعطیلی نیستند و ممکن است تصمیم بگیرند که باز یا بسته بمانند. سیستم های حمل و نقل عمومی ممکن است از یک برنامه معمولی یا تعطیلات پیروی کنند.

large">روز سربازان کهنه‌کار (veterans day) در ایالت متحده امریکا

آیا روز سربازان کهنه‌کار تعطیل رسمی است؟

رو روز سربازان کهنه‌کار (veterans day) در 48 ایالت و 1 منطقه فدرال تعطیل عمومی است ، جایی که برای عموم مردم یک روز تعطیل است و مدارس و اکثر مشاغل تعطیل هستند.

تاریخچه

در اینجا در مورد تاریخچه روز سربازان کهنه‌کار (veterans day) صحبت می کنیم. در ساعت 11 یازدهمین روز یازدهمین ماه سال 1918 آتش بس بین آلمان و کشورهای متفقین به اجرا درآمد. در 11 نوامبر 1919 ، روز آتش بس برای اولین بار گرامی داشته شد. در سال 1926 ، کنگره ایالات متحده رسماً پایان جنگ جهانی اول را به رسمیت شناخت. کنگره ایالات متحده اعلام کرد که سالروز آتش بس باید با دعا و شکرگزاری گرامی داشته شود.

11 نوامبر هر سال را به عنوان یک روز تعطیل قانونی ، معروف به روز آتش بس اعلام کرد. این روز در اصل به منظور تجلیل از جانبازان جنگ جهانی اول در نظر گرفته شده بود. در سال 1954 ، سازمانهای خدمات جانبازان از کنگره خواستند که کلمه “آتش بس” را به “جانبازان” تغییر دهد. در 1 ژوئن 1954 کنگره این تغییر را تایید کرد. در 11 نوامبر به عنوان روز تجلیل از همه جانبازان امریکایی ثبت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0