آشنایی با سنت ها و آداب و رسوم مردم در ایالات متحده امریکا

در این نوشته قصد داریم برخی از سنت ها و آداب و رسوم مردم در ایالات متحده امریکا را توضیح می دهیم.

زندگی در یک کشور جدید سرگرم کننده ، هیجان انگیز و در عین حال چالش برانگیز است. ما برخی از عادت های امریکایی را برای شما قبل از ورود به امریکا و فرهنگ ایالات متحده در نظر داشته باشید با شما به اشتراک میگذاریم.

ایالت متحده امریکا کشور مهاجر پذیر است که از سرتاسر دنیا افراد نخبه و با استعداد را جذب می کند. در نتیجه دارای تنوع فرهنگی زیادی است. زمان برای مردم این کشور بسیار مهم می باشد و افرادی که خوش وقت هستند احترام و اطمینان بیشتری برای آن ها قائل هستند . احوالپرسی بسیار خودمانی و غیر رسمی دارند و هنگام احوالپرسی لبخند می زنند.

معمولا برای خطاب به یکدیگر از اسم کوچک استفاده می کنند. در مراسم های چون تولد ، سالگرد ازدواج ، تعطیلات مهم (کریسمس و …) به یکدیگر هدیه می دهند که هدیه ها اغلب ساده است (کارت پستال ، متن ساده ، شاخه گل و ….) . وقتی به خانه کسی دعوت می شوید بهتر است یک جعبه شکلات ، گل و …. با خود به همراه داشته باشید. وقتی که هدیه را دریافت کردید مرسوم است که هدیه را همان لحظه باز کنید.

آشنایی با سنت ها و آداب و رسوم مردم در ایالات متحده امریکا

مسابقه

به دلیل این سابقه ، مسائل نژادی در فرهنگ آمریکایی اهمیت دارد. قانون می گوید مردم همه یکسان هستند. اما یکی از تفاوت های فرهنگی مهم در ایالات متحده این است که آمریکایی ها خود را بر اساس نژاد تقسیم می کنند. آمریکایی های آفریقایی تبار همیشه از فرصت های مشابه سفید پوستان برخوردار نیستند. بسیاری از آمریکایی های غیر سفیدپوست فقیرتر از سفیدپوستان هستند.

دین

قانون می گوید دولت نباید از هیچ مذهبی پیروی کند و مردم حق دارند از تفاوت های مذهبی و فرهنگی خود برخوردار شوند. اما بیشتر آمریکایی ها تعطیلات مسیحی را جشن می گیرند. حدود 80 درصد آمریکایی ها می گویند مسیحی هستند ، اگرچه کمتر از 40 درصد به کلیسا می روند. مسیحیت نیز مانند اسلام از خدای واحد پیروی می کند. به پیروان می گوید با همسایگان خود مهربان باشند و با دیگران با احترام رفتار کنند.

اگر مسلمان هستید ، می توانید در مورد اعتقادات خود با کارفرمای خود صحبت کنید و مکانی برای نماز در طول روز بخواهید. بسیاری از مدارس همچنین فضایی را برای نماز خواندن دانش آموزان فراهم می کنند.

زمان

مفهوم زمان دقیق یکی از سنت و آداب و رسوم امریکا است. این یکی از تفاوت های فرهنگی است که تازه واردان با آن دست و پنجه نرم می کنند. مردم برای اکثر رویدادهای روزانه زمان تعیین می کنند. آنها یک رویداد را زودتر ترک می کنند تا مطمئن شوند که برای قرار بعدی خود به موقع هستند. زمان به ویژه در محیط کار و مدرسه اهمیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0