شیوه های برخورد با شاگرد ها یک دوره در تدریس زبان انگلیسی

در این نوشته قصد داریم شیوه های برخورد با شاگرد ها یک دوره در تدریس زبان انگلیسی به صورت آنلاین آموزش داده می شود.

برخورد متناسب و برابر با هر دانش آموز اولین اشتباهی است که اکثر معلمان یا مربیان مرتکب می شوند. نیاز های یادگیری هر دانش آموز با دانش آموز دیگر متفاوت است. گاهی اوقات این تفاوت به طور قابل توجهی متفاوت است. در اینجا وظیفه معلم این است که روشی را ارائه دهد تا نیازهای مختلف دانش آموزان را متعادل کند.

هر دانش آموز روش یادگیری بهینه خود را دارند. برخی با خواندن متون بسیار سریع یاد می گیرند یا به اصطلاح خود خوان هستند. برخی با گوش دادن به حرف معلم یاد می گیرند. این تفاوت ها کار معلم را در نحوه برخورد با شاگرد های خود در تدریس زبان انگلیسی مشکل می کند. معلم وظیفه دارد راه متناسبی را پیدا کند تمام سلیقه ها را در برگیرد.

یکی از چالش های کلیه مدرسان به ویژه مدرسان زبان انگلیسی متفاوت بودن زبان آموزان یک سطح از نظر علمی ، مهارت یادگیری و …. است. این موضوع باعث می شود که مدرسان نتوانند آن طوری که دوست دارند مطالب را با کیفیت بالا و سرعت بیشتر انتقال دهند. علی رغم تمام آزمون ها و تعیین سطح شدن زبان آموزان ولی در طول دوره این تفاوت همچنان وجود دارد.

شیوه های برخورد با شاگرد ها  یک دوره در تدریس زبان انگلیسی

ریشه های تفاوت زبان آموزان

در این قسمت برخی از ریشه های مشکلات زبان آموزان توضیح داده می شود. آگاهی از این ریشه ها در نحوه برخورد مدرس با شاگرد های خود در تدریس زبان انگلیسی تاثیری بسزایی دارد. معمولا مدرسان بعد از چندین جلسه ، سطح هوش و یادگیری زبان آموز خود را می فهمند. برخی از ریشه های این مشکلات عبارتند از :

1 : شرایط خانوادگی
2 : نحوه برخورد پدر و مادر با فرزند
3 : شرایط سنی
4 : متفاوت بودن از نظر سطح هوش و استعداد
5 : عدم ارتباط با مدرس و شیوه تدریس آن
6 : عدم تمرکز
7 : اجبار کردن زبان آموز برای یادگیری زبان انگلیسی از طرف والدین
8 : تداخل برنامه مدرسه و دانشگاه با کلاس های زبان انگلیسی

has-text-align-center"> 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0