احوالپرسی (greeting) در ایالت متحده امریکا چگونه است؟

در این نوشته احوالپرسی (greeting) در ایالت متحده امریکا و کارهایی که انجام می دهند را توضیح می دهیم.

در اینجا چند روش برای نشان دادن رفتارهای خوب در ایالات متحده آمده است. این نکات به شما کمک می کند تا به آمریکایی ها احترام بگذارید و مودب باشید.

لبخند راهی عالی برای شروع گفتگو است. با این حال بخش بعدی بسیار چالش برانگیز است و ارتباط بعدی به موقعیت بستگی دارد. امریکایی ها به شیوه های خاصی از یکدیگر استقبال می کنند و ممکن است با فرهنگ خانه شما متفاوت باشد. برخی از کارهایی که افراد در ایالت متحده امریکا برای احوالپرسی (greeting) به شرح زیر است.

1 – دست دادن در هنگام احوالپرسی

2 – دست دادن کوتاه و به گرمی صورت می گیرد

3 – در هنگام احوالپرسی به یکدیگر نگاه می کنند

4 – با اسم کوچک همدیگر را صدا می کنند

5 – در شرایط و موقعیت های رسمی همدیگر را با نام خانوادگی صدا می کنند

بگویید “لطفا”

اکثر آمریکایی ها وقتی چیزی می خواهند می گویند “لطفاً”. به عنوان مثال ، اگر در رستوران غذا سفارش می دهید ، می توانید بگویید ، “لطفاً سوپ را بخورم”. اگر چیزی بخواهید و نگویید “لطفاً” ، آمریکایی ها فکر می کنند شما بی ادب هستید.

احوالپرسی (greeting) در ایالت متحده امریکا چگونه است؟

بگویید “متشکرم”

آمریکایی ها بسیار می گویند “متشکرم”. در برخی فرهنگ ها ، مردم فقط برای رویدادهای مهم می گویند “متشکرم”. در ایالات متحده ، گفتن “متشکرم” یا “تشکر” حتی برای حرکات کوچک معمول است. به عنوان مثال ، اگر به کسی کتابی بدهید ، ممکن است از شما تشکر کند. به خاطر داشته باشید که “تشکر می کنم” ، مخصوصاً به هر کسی که به شما کمک می کند یا سعی می کند به شما کمک کند.

هنگام ملاقات با افراد جدید ، سلام کنید

وقتی برای اولین بار با شخصی ملاقات می کنید ، آمریکایی ها معمولاً می گویند: “سلام” یا “سلام ، خوشحالم که با شما ملاقات کردم”. اگر شخص دیگری را همراه خود دارید ، مودبانه است که آن شخص را نیز معرفی کنید. دفعه بعد که با آن شخص ملاقات می کنید ، می توانید بگویید: “خوشحالم که دوباره شما را دیدم” یا “به یاد دارم که ماه گذشته با شما ملاقات کردم. چطور هستید؟”

در صف بایستید

به بیشتر آمریکایی ها از سنین پایین آموزش داده می شود که در نوبت به نوبت خود منتظر بمانند. بنابراین ، اگر در فروشگاه هستید یا سعی می کنید بلیط فیلم بخرید ، احتمالاً یک خط را خواهید دید. عموماً مردم یکی یکی صف می کشند. گاهی اوقات ممکن است فردی را ببینید که “جای دیگری” را برای شخص دیگری نگه می دارد ، اما بیشتر آمریکایی ها انتظار دارند که نوبت خود را منتظر بمانند. اگرچه ممکن است فردی را ببینید که خط را قطع کرده است (جلوتر از شما بروید) ، اما اکثر مردم منتظر نوبت خود خواهند بود. اگر در هواپیما هستید نیز این امر صادق است. مردم به طور کلی منتظر می مانند تا هواپیما ردیف خود را ترک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0