ویژگی های مردم ایالت متحده امریکا را بهتر بشناسیم

در این نوشته قصد داریم برخی از ویژگی های مردم ایالت متحده امریکا را به شما توضیح دهیم.

فردگرایی

از جمله ویژگی های مردم ایالت متحده امریکا فردگرایی است. آن‌ها از کودکی آموزش می بینند که خودشان تصمیم بگیرند و نظرات خود را داشته باشند. اگر فردی سن او بیست سال یا بیشتر باشد و هنوز با والدین خود زندگی می کند او را نابالغ می دانند و پدیده غیر طبیعی در نظر می گیرند.
امریکایی‌ها تصور می کنند که دیگران نیز مثل آن‌ها فرد گرا هستند. اگر چیزی غیر از این موضوع در فرهنگ های دیگر ببینند این طور تصور می کنند که فرد در انجام تعهدات نسبت به دیگران دچار مشکل شده است. آن‌ها فرض می کنند که چنین افرادی ضعیف هستند و فرصت انجام کارهای خود را ندارد.
امریکایی‌ها از وابستگی به دیگران اجتناب می کنند. آن‌ها فرد ایده آل را فردی فردگرا ، متکی به خود و مستقل می دانند. قهرمان آن‌ها افرادی هستند که با انجام اولین یا بهترین کار از دیگران متمایز شوند یا شرایط نامساعدی را برای موفقیت در زندگی پشت سر گذاشته‌اند.

ویژگی های مردم ایالت متحده امریکا را بهتر بشناسیم

حریم خصوصی

یکی دیگر از ویژگی های مردم در ایالت متحده امریکا اهمیت دادن به حریم خصوصی افراد است. . آنها تصور می کنند که مردم به تنهایی نیاز دارند و در درک کسی که همیشه می خواهد با دیگران باشد مشکل دارند. در صورت امکان هر کودک امریکایی اتاق خواب مستقل به خود دارد و از پدر و مادر خود جدا است. آمریکایی‌ها تصور می کنند که مردم افکار خصوصی دارند که هرگز با هیچکس در میان نمی گذارند.
قوانین محرمانگی برای پزشکان ، وکلا ، روانپزشکان و دیگران برای جلوگیری از آشکار شدن شرایط شخصی فراوان است. خانه‌ها ، حیاط‌ها و دفاتر آمریکایی را می توان باز و جذاب تلقی کرد ، اما در ذهن آمریکایی‌ها مرزهایی وجود دارد که دیگران نباید از آنها عبور کنند.

سایر ویژگی‌ها

در ادامه برخی دیگر از ویژگی های مردم در ایالت متحده امریکا را به طور خلاصه بیان می کنیم.

1 – به طور واضح و صریح منظور خود را بیان می کنند.
2 – سریع و بدون پرده حرف نهایی خود را بیان می کنند (مقدمه چینی نمی کنند).
3 –در معاملات و کارهای خود بیشتر از تلفن استفاده می کنند تا ملاقات حضوری.
4 – زمان برای آن‌ها از درجه اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0