دلایل و اهداف یادگیری زبان انگلیسی چه چیزهایی می تواند باشد؟

در این نوشته قصد داریم دلایل و اهداف یادگیری زبان انگلیسی را برای زبان آموزان و مربیان آموزش دهیم.

یادگیری یک زبان جدید می تواند در هر سنی لذت بخش باشد. مردم به دلایل مختلف مانند سفر، کار ، تحصیل و … زبان های جدید را یاد می گیرند. مزایای آن به هر دلیلی می تواند بسیار ارزشمند باشد. مطالعه یک زبان خارجی می تواند دانش فرهنگی را افزایش دهد. یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می کند در سفر احساس اعتماد به نفس بیشتری کنید. یادگیری زبان خارجی دوم عملکرد مغز را افزایش می دهد. افرادی که بیش از یک زبان صحبت می کنند مهارت حل مسئله ، تفکر انتقادی ، تمرکز ، مهارت های گوش دادن را بهتر می کند. حال به نظر می رسد یادگیری زبان انگلیسی ایده خوبی است.

تقریبا یک چهارم افراد در جهان به زبان انگلیسی صحبت می کنند. این که بتوانید انگلیسی صحبت کنید فقط این نیست که بتوانید با انگلیسی زبانان بومی ارتباط برقرار کنید. اگر بخواهید با فردی از کشوری دیگر صحبت کنید این احتمال وجود دارد که هر دو برای این کار انگلیسی صحبت کنید!

large">دلایل و اهداف یادگیری زبان انگلیسی چه چیزهایی می تواند باشد؟

اهداف یادگیری زبان انگلیسی

در این قسمت اهداف یادگیری زبان انگلیسی توضیح داده می شود. در سرتاسر جهان زبان آموزان در هر سن و موقعیتی که هستند زبان انگلیسی برای اهداف مختلف یاد می گیرند. این اهداف برای هر فرد می تواند متفاوت باشد. برخی از این اهداف عبارتند از:

یادگیری زبان انگلیسی برای مدرسه
یادگیری زبان انگلیسی برای دانشگاه
یادگیری زبان انگلیسی برای کار
یادگیری زبان انگلیسی برای مسافرت های خارجی
یادگیری زبان انگلیسی برای زندگی در کشورهای انگلیسی زبان
یادگیری زبان انگلیسی برای ارتقا دانش خود
یادگیری زبان انگلیسی بدون هیچ هدف خاص

بایستی توجه داشت برخی برای یادگیری زبان انگلیسی هیچ هدفی ندارند. آن ها به خاطر اینکه دوست یا فامیل کلاس زبان شرکت می کند مایل به شرکت در دوره های یادگیری زبان انگلیسی هستند. او نیز مشتاق می شود انگلیسی را فرا بگیرد.

اساتید زبان انگلیسی بایستی این نکته را بدانند که اهداف زبان آموزان از یادگیری زبان انگلیسی چه می باشد و در همان زمنیه کار کنند. از اینرو است که منابع یادگیری زبان انگلیسی را به سه دسته کلی تقسیم شده است:

table">
ارتباط با مردم و مسافرتEnglish as foreign languageEFL
زندگی در کشورهای خارجیEnglish as second languageESL
هم ارتباط و هم زندگیEnglish for speakers of other languageESOL

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0