تحصیل تاریخ هنر دانشگاه یورک

فرصت های تحقیقاتی در گروه تاریخ هنر دانشگاه یورک انگلستان

گروه تاریخ هنر دانشگاه یورک در صدر تحقیقات تاریخ هنر قرار دارد و با موسسات و کارکنان دانشگاهی برتر، دارای طیف گسترده ای از تخصص و همکاری های گوناگون است.

دانشگاه یورک سه برنامه درجه تحقیقاتی ارائه می دهد:

  • کارشناس ارشد فلسفه تاریخ هنر
  • دکتری تاریخ هنر
  • دکتری تاریخ هنر ( یادگیری از راه دور)

چرا دانشگاه یورک؟

دانشگاه یورک در زمینه تحقیقات تاریخ هنر در انگلستان رتبه اول را دارد. دانشگاه یورک یک بخش بزرگ با جامعه تحقیقاتی فعال دارد. کارکنان دانشگاه یورک متصدیان بین المللی و محققان برجسته جهان با طیف گسترده ای از تخصص تحقیقاتی هستند که موضوعات متنوعی را در بر می گیرند. دانشگاه یورک با مؤسسات هنری و میراث محلی ، ملی و بین المللی مشارکت و همکاری دارد، به عنوان مثال تیت ، گالری ملی، موزه ها و گالری های دانشگاه یورک مانند موزه و پارک مجسمه سازی یورکشای، هیپورث ویکفیلد و موسسه هنری مور. تحقیقات دانشگاه یورک در زمینه های زیر متمرکز شده است:

  1. تاریخ و نظریه مععماری
  2. هنر بریتانیا
  3. فیلم و رسانه هنرمند
  4. قرون وسطا و هنرقرون وسطایی
  5. مدرن و معاصر
  6. مطالعات مجسمه سازی
  7. مطالعات رنگ آمیزی شیشه ای
  8. رنسانس و باروک

دانشگاه یورک پیشنهاد می دهد:

مجموعه ای از منابع برای مطالعه تاریخ هنر با کتابخانه تحقیقات علوم انسانی ریموند برتون ، موسسه بایگانی بورتویک ، کتابخانه کینگ دانشگاه یورکنور و کتابخانه مینستر. دانشگاه یورک دارای جامعه بزرگ و متعهد به تحقیق و تفحص تاریخ هنر و همچنین یک مرکز تحقیقاتی میان رشته ای است. دانشجویان می توانند از فرصت های قرارگیری و مشارکت های بین المللی دانشگاه یورک بهره مند شوند. به عنوان یک دانشجوی تحقیقاتی به فرصت های تدریس دسترسی خواهید داشت. دوره دکتری از راه دور دانشگاه یورک نیز شما را قادر می سازد به دور از یورک به تحصیل بپردازید.

یورک و مناطق اطراف آن دارای منابع غنی برای مطالعه و تحقیق در زمینه هنر ، معماری و منابع طبیعی است. یورک خانه ای است با معماری و مجسمه های قرون وسطایی ، مجموعه ای از گلدان های رنگی و سفالهای کارگاهی و صحنه پررونق و موفق هنر معاصر است. این منطقه شامل بسیاری از بناهای تاریخی ، صومعه ها ، کلیساها ، قلعه ها، موزه ها و گالری های بسیار مهم تاریخی است.

منبع: https://www.findaphd.com/

 

Select your comment provider from settings.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0