هنرمندان 2019/ بخش2

در پایان سال میلادی مجلات و وسایت های هنری بهترین های رشته های گوناگون هنری را معرفی می کنند. شناخت این هنرمندان برای هنرجویان این فایده را دارد که آثارشان را با هنرمندان فعال در دیگر کشورها مقایسه کند و باعث ارتباط, تاثیر گذاری و ارتقا هنر خود شوند. آدرس وب سایت یا اینستاگرام هر کدام از این هنرمندان در متن آورده شده است لطفا روی نام هر هنرمند که مایل هستید آثار بیشتری از او ببینید را کلیک کنید. مطالب به صورت خلاصه به مهمترین ویژگی های آثار این هنرمندان جوان پرداخته شده است.

دنیس ساراژین: Denis Sarazhin

به نظر می رسد که فرم های پیچیده و منقطع ساراژین در حال رسیدن به هم هستند. آثار او شامل پرتره، تک فیگور یا چند فیگور درهم تنیده را شامل می شوند.  فیگورها در نقاشی های او با پیچیدگی فرمی در فضای معلق ترسیم می شوند. فرم دست ها برای او بسیار اهمیت دارد در اغلب آثار صورت با تکرار دست ها پوشانده شده است. رنگ بندی و نورپردازی نقاشی های او بسیار زیبا و خیره کننده است. حرکات شدید فرم ها و تأکید بر خطوط محیطی، آثار اگون شیله  نقاش اتریشی را به ذهن متبادر می کند.

اما هاپکینر:  Emma Hopkins

هاپکینز نقاش برجسته فیگوراتیو است که مجذوب مضامین آناتومی، روانشناسی است. او علاوه بر فرم بدن به بیان احساس و درونیات مدل هایش نیز اهمیت می هد. وی در پی کشف روابطی است که ما با بدن، ذهن و احساسات خود داریم. آثار او مطالعات بصری است بین انتزاع و سوررئالیسم که با تکنیک رنگ روغن اجرا می شوند.

پالت او اغلب شامل تنالیته های رنگ قرمز است که در اغلب آثاراش به صورت نمادین به کار می رود. قطعه قطعه شدن فرم های او در ترکیب بندی های نقاشی هایش باعث افزایش درام و تنش سوژه های او می شود. فرم های پر از چین و چروک بدن های پیرمردان، پیرزنان، حجم گوشت های بدن انسان های چاق موضوعات آثار او را شامل می شود. هاپکینز پس از فارغ التحصیلی با مدرک آرایش و پروتز از دانشگاه هنر لندن ، به نقاشی پرتره روی آورد و در زمینه طراحی و ساخت پروتز مشغول به کار شد. او متولد 1989 در برایتون است.او متاثر از اگون شیله ، فریدا کالو و پل مک کارتی است. او می گوید: “من می خواهم تا آنجا که می توانم در مورد معنای انسان بودن بدانم. جنبه هایی وجود دارد که همه ما را به هم وصل می کند و ما نیز افراد منحصر به فردی هستیم. “

فابیان لا روزا: Fabian La Rosa

ترکیب بندی مینیمال روزا با دقت چیده شده اند تا بتوانند به طور متفکرانه مورد خاصی را مطالعه کنند. نقاشی های وی، دارای استحکام، آرامش و خلاقیت است. طبیعت بی جان، فیگور و حتی محصولات تجاری موضوعات آثاراو را شامل می شوند.

Select your comment provider from settings.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0