حراج هنری چیتا آرت

با سلام و احترام  خدمت هنرمندان و هنردوستان عزیز
حراج هنری چیتا آرت تنها حراج بین المللی هنری آنلاین در ایران است که قصد دارد با انتشار آثار هنرمندان ایرانی راهی برای اتصال دو حوزه هنر و اقتصاد (درآمدزایی) در ایران باز کند. به عقیده ما فروش آثار هنری به قیمت واقعی در خارج از مرزهای کشور راهی است برای اعتلای هنر و هنرمند. چیتاآرت مفتخر در این راه ارزشمند از حمایت و همکاری بزرگان هنر و فرهنگ از جمله جناب استاد آیدین آغداشلو به عنوان مدیر هنری افتخاری حراج برخوردار است.
برای شرکت در حراج و گالری آنلاین چیتاآرت ابتدا آثار هنری به همراه رزومه ای از هنرمند دریافت می شود. پس از تایید مدیریت هنری گروه همه یا تعدادی از آثار در سایت منتشر خواهد شد. پس از انتشار آثار و در موعد مقرر برای برگزاری حراج، آثاری که به تایید تیم کارشناسی قابلیت شرکت در حراج را داشته باشند در حراجی شرکت داده خواهند شد. البته شرکت در حراج منوط به انتشار اولیه آثار در گالری سایت می باشد، مگر در مواردی که مدیر و کارشناسان هنری سایت تصمیم دیگری اتخاذ کنند. حراج هنری چیتاآرت به زودی گام های بزرگ دیگری برای جهانی شدن برخواهد داشت.
در صورت تمایل برای ارسال آثار به پلت فرم هنری چیتاآرت خواهشمند است تصاویری با کیفیت از آثار به همراه فایل رزومه به  آدرس info@cheetart.com  ارسال کنید. پس از تایید مدیریت هنری گروه آثار شما در سایت منتشر خواهد شد.  ضمنا شایان ذکر است که آثار رسیده پس از واتر مارک شدن در سایت و در صفحه ای به نام صاحب اثر به همراه مشخصات مندرج در رزومه هنرمند منتشر خواهد شد، تا قابلیت هر گونه سواستفاده یا کپی برداری از بین رفته و تصویر اثر در دنیای گسترده اینترنت به نام صاحب آن ثبت و شناخته شود.
با تشکر

Select your comment provider from settings.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0