ونیز

ونیز:شهر در یک تقاطع فرهنگی

ونیز نمونه کامل از یک شهر زنده و مدام در حال تکاپو می باشد. هنر توسط گردشگران به سرعت در حال گسترش است. استقبال گردشگران و هنرمندان به عقیده برخی ونیز را به عنوان یک شهر تضعیف کرده است.. شش سال پیش، ونیز حدود 60000ساکن داشت این تعداد در حال حاضر حدودا ده درصد کاهش یافته است و به حدود 54000 رسیده است.

هجوم هر چند سال یکبار توریست ها به طور مداوم در حال توسعه می باشد. در برخی موارد ساکنان این شهر خانه های خود را ترک می کنند و گاها خانه های خود را تبدیل به مکانهایی می کنند که مسافران بتوانند از این خانه ها استفاده کنند. در این شهر ویترین ها و بوتیک های مد و سوپر مارکت های توریستی 24 ساعته در کنار مراکز فرهنگی یافت می شوند و تقریبا همه چیز برای لذت بردن از فرهنگ و شهر هدایت می شود. دو سالانه ونیز:

این دوسالانه به عنوان یکی از قدرتمند ترین و تاثیرگذارترین نهاد فرهنگی ایتالیا در بخش هنر معاصر تبدیل شده است. سالهاست که این دو سالانه ها برگزار می شود. نمایشگاه بین المللی هنری در سراسر شهر با سالن های بیرونی و داخلی وجود دارد. نمایشگاهها از قبیل نمایشگاه بین المللی معماری در سال های متناوب و البته جشنواره فیلم ونیز نیز برگزار می شود. جشنواره رقص، جشنواره موسیقی، جشنواره تآتر. یکی از ابتکارات کالج دو سالانه است که پروژه ای است که توسط این بی ینال برای آموزش جوانان در هنر طراحی شده است. جلسات دوسالانه مجموعه ای از رویدادها را برای دانشگاه ها، آکادمی های هنرهای زیبا، موسسات آموزش عالی و مراکز تحقیقاتی فراهم می کند، در کنار هم قرار دادن استادان و دانشجویان در سمینارها و دوره های آموزشی  از کارهای اصلی این برنامه می باشد.

Select your comment provider from settings.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0