برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه از کجا شروع کنیم؟

در این نوشته قصد داریم روش های یادگیری زبان انگلیسی در خانه را به زبان آموزان آموزش دهیم.

برای تسلط به زبان انگلیسی نیازی به زندگی در یک کشور انگلیسی زبان ندارید. اگر در مورد نحوه یادگیری زبان انگلیسی باهوش باشید ، حتی نیازی به ترک شهر خود ندارید. امروزه با گسترده شدن تکنولوژی ها یادگیری نسبت به سال های گذشته آسانتر و در دسترس تر شده است. در ادامه روش های موثر برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه به شما آموزش داده می شود.

محیط پیرامون خود را با زبان انگلیسی احاطه کنید.

برای اینکه محیط خود را با زبان انگلیسی احاطه کنید لازم نیست در یک کشور انگلیسی زبان باشید. سعی کنید راه هایی پیدا کنید که زبان انگلیسی را بخشی از زندگی روزمره خود در خانه کنید. برخی از این کارها عبارتند از :

  • لیست خرید به صورت انگلیسی تهیه کنید
  • خواندن روزنامه به زبان انگلیسی 
  • گوش دادن به رادیو های انگلیسی 
  • نوشتن دفتر خاطرات به زبان انگلیسی
  • گوش دادن به پادکست های انگلیسی در حین سفر یا به محل کار

دوستان انگلیسی زبان پیدا کنید

حتی اگر در یک کشور انگلیسی زبان زندگی نمی کنید احتمالا خارجی های زیادی در نزدیکی شما زندگی می کنند. برخی از راه هایی که شما می توانید پیدا کنید.

  • رفتن به رستوران خارجی
  • صحبت با توریست های خارجی
  • داوطلب شدن به عنوان راهنما در شرکت های گردشگری

شرکایی را برای مطالعه پیدا کنید:

یک شریک تحصیلی پیدا کنید یا گروه انگلیسی تشکیل دهید و به طور منظم برای صحبت به زبان انگلیسی با یکدیگر ملاقات کنید. شما می توانید این کار به یکدیگر انگیزه دهید و با حل مشکل دیگران انگلیسی خودتان را بهبود ببخشید.

از ابزارهای آنلاین برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه استفاده کنید:

اگر آنلاین شوید می توانید با افراد زیادی از سرتاسر جهان در تماس باشید. به اتاق گفتگو را انجمن ها بپیوندید. در یک دوره آموزشی آنلاین انگلیسی شرکت کنید. با رسانه های اجتماعی آسانتر از همیشه می توان با دوستانی در سراسر جهان در تماس بود.

برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه از کجا شروع کنیم؟

برای خود اهداف واقع بینانه تعیین کنید:

برای خود دلیلی برای یادگیری زبان انگلیسی ارائه دهید. آیا می خواهید ترفیع شغلی بگیرید. می خواهید با همکاران خارجی صحبت کنید. در خارج کشور تحصیل کنید ، یا تعطیلات بعدی خود در یک کشور انگلیسی زبان بگذرانید؟ اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعیین کنید و پیشرفت خود را پیگیری کنید.

به انگلیسی واقعی گوش دهید:

شما گوش خود را با گوش دادن به زبان انگلیسی در خانه خود را با سرعت مناسب عادت دهید حتی اگر همه چیز را نمی فهمید. سعی کنید گوش دادن را بدون دیدن مطالب نوشته شده تمرین کنید. از چندین بار گوش دادن به چیزها نترسید تا واژگان جالب غیرعادی در آنجا پیدا کنید. یافتن پادکست های رایگان انگلیسی به صورت آنلاین آسان است. آژانس های خبری اکثر کشور های انگلیسی زبان ، اخبار صوتی و تصویری را به صورت آنلاین و رایگان در دسترس هستند.

راه های سرگرم کننده برای یادگیری کلمات جدید پیدا کنید

اگر به آواز خواندن علاقه دارید شما می توانید کلمه های زبان انگلیسی را در قالب موسیقی و ترانه های خارجی فرا بگیرد. شما می توانید کلمه ها را به دیوار بچسبانید. از جمله های خنده دار استفاده کنید. راه دیگر استفاده از تصاویر برای یادگیری کلمات است یا راه های دیگری باعث می شود تا به شما کمک کند کلمه ها و جمله ها را به خاطر بسپارید.

با فرهنگ آن ها آشنا شوید.

با مردم و فرهنگ کشور های انگلیسی زبان آشنا شوید. یادگیری زبان فقط مربوط به گرامر و واژگان نیست بلکه در مورد برقراری ارتباط با افرادی است که روش های متفاوتی برای تفکر و همچنین صحبت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0