کتاب هنر و امروز

کتاب هنر و امروز ،  Art & Today پژوهشی خلاقانه و گسترده در زمینه هنر معاصر بین المللی از دهه 1980 تا امروز می باشد.  بیش از 400 نفر از مهمترین هنرمندان معاصر در سراسر جهان در چشم اندازی کلی برخی هنرمندان نو ظهور ، بعضی در میانه راه و تعدادی دیگر از هنرمندان تثبت شده مورد بررسی قرار گرفته اند.

موضوعات متنوع هنر معاصر:

هر یک از شانزده فصل این کتاب بیشتر به مضامین مکرر و مرتبط با موضوعات متنوعی همچون “هنر و فرهنگ عامه” ، “هنر و نهادهای آن” و “هنر و جهانی گرایی” می پردازد تا اینکه از یک ساختار دقیق زمانی، جغرافیایی یا سبکی پیروی کند. سر زنده و به روز ، کتاب هنر و امروز دورانی را بررسی می کند که در آن هنر از دسته بندی های ساده سرپیچی می کند.

سرپیچی از دسته بندی های رایج هنری:

نتیجه ، یک چشم انداز غافلگیرکننده و اصلی اما در عین حال روشن و مستدل در مورد هنر معاصر است که از طبقه بندی های تعیین شده که هنر را توصیف می کند ، پیروی نمی کند. به عنوان مثال ، در فصل “هنر و بدن” ، ممکن است پرفورمنس را در کنار نقاشی فیگوراتیو، مجسمه سازی و عکاسی را همراه فیلم و همچنین هنرمندان آمریکای شمالی در کنار هنرمندان آسیایی مورد بحث قرار گیرد. در فصل “هنر و جهانی گرایی” درباره هنرمندانی بحث می کند که ملیت ، نسل و رسانه آن ها همچون آلن سکولا، میشل رونر سیلدو میایرلس، مانوئل اوچامپو، چن ذن و آندریاس گورسکی متنوع و متفاوت است.

النور هنرتنی:

منتقد و پژوهشگر مشهور بین المللی، النور هنرتنی، Eleanor Heartney به دلیل زبان ساده و رویکرد عملی اش در هنر معاصر مورد احترام است. توضیحات صریح و توصیفات جذاب و روشن او هم برای متخصصان و هم تازه واردان جذاب خواهد بود، و به عنوان یک منبع ارزشمند برای سالهای آینده خدمت خواهد کرد. توضیحات بیشتر درباره این کتاب را در سایت آمازون می توانید ببینید و آن را خریداری کنید.

Select your comment provider from settings.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0