گام های موثر در یادگیری و تقویت زبان انگلیسی چه چیزهایی است؟

در این نوشته قصد داریم راه حل ها و گام هایی که شما را کمک خواهد کرد تا یادگیری زبان انگلیسی خود را بهبود و تقویت ببخشید به شما زبان آموزان آموزش دهیم.

1- نترسیدن از اشتباه

از اشتباه کردن خود نترسید. زمانی شما در یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مهارت های آن پیشرفت خواهید کرد که اشتباه کنید. سپس اشتباه های خود را تصحیح کنید.

2- صحبت کردن

اطراف و پیرامون خود را با انگلیسی احاطه کنید. انگلیسی فکر کنید. انگلیسی صحبت کنید. از هر زمان و شرایط برای صحبت کردن استفاده کنید. با خودتان انگلیسی صحبت کنید. خاطرات روزمره خودتان را به خودتان تعریف کنید. صدای خودتان را ضبط کنید. هر روز تمرین کنید. برای خود برنامه مطالعاتی تهیه کنید. تصمیم بگیرید در هفته چه قدر زمان برای مطالعه خود اختصاص دهید. سعی کنید آن را به صورت عادت در بیارید.

یک دفترچه از کلمات و اصطلاحات جدید داشته باشید. هر روز که کلمه ای را که یاد می گیرید در صحبت های روزمره خود استفاده کنید. سعی کنید برای یادگیری کلمات جدید آن ها را در ساختار جمله و یا با کله هایی که از قبل بلد هستید مطابقت دهید.

گام های موثر در یادگیری و تقویت زبان انگلیسی چه چیزهایی است

3 – تمرین کردن

سعی کنید برای یادگیری و تقویت زبان انگلیسی خودتان هر چهار مهارت اصلی تقویت کنید. این چهار مهارت شامل : مهارت گفتاری ، مهارت نوشتاری ، مهارت شنیداری و مهارت درک مطلب می باشد. از وب سایت های آموزشی برای تعیین میزان مهارت و آگاهی استفاده کنید. برای تمرین زبان انگلیسی به ساعت بدن خود نگاه کنید. بعضی از افراد صبح ها و برخی از افراد شب ها بهتر یاد می گیرند.

4 – هدف گذاری

سعی کنید برای خودتان اهداف بلند مدت و کوتاه مدت داشته باشید. برای شرکت در آزمون ها برنامه ریزی کنید. وقتی که نیاز به چیزی داشته باشید متوجه خواهید شد که بیشتر کار می کنید. به خودتان انگیزه دهید. اگر من به زبان انگلیسی تسلط پیدا کنم چه کار می توانم انجام دهم؟ کیفیت زندگی من با یادگیری زبان انگلیسی چه قدر بهبود می یابد؟

ببینید چه نوع مطالعه ای برای شما بهتر است؟ به این فکر کنید که در گذشته چه روش هایی برای شما موفق آمیز بوده است آن را انجام دهید. نحوه یادگیری را برای خودتان مشخص کنید. این می تواند با حفظ کردن ، صحبت کردن ، خلاصه نویسی کردن و روش های دیگر باشد. اگر چیزی را نمی دانید کمک بگیرید. از معلم ، دوستان ، همکلاسان و … کمک بگیرید. در کل شیوه و شرایطی را فراهم کنید تا انگلیسی را با انگیزه یاد بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0