اورسولا ون ریدینگسوارد

ارائه نمایشگاه بزرگی از آثار اورسولا ون ریدینگسوارد در فضای باز و خارج از گالری در بینال ونیز توجه همگان را به خود جلب کرد. او یکی از هنرمندان خلاق و پرکار در عرصه بین المللی است که با بیش از چهار دهه فعالیت به سبک شخصی و منحصر به فرد خود رسیده است.

ursulla-2

پیتر موری مدیر اجرایی این نمایشگاه در دلا Giardino Marinaressa ساختار یکپارچه آثار اورسولا را از ویژگی های مهم آثار او می داند.

15551402382_ce9301030c_k

مجسمه های او در در طول فرایند اجرا به صورت کاملا حسی و غریزی بدون پیش طرح اجرا می شوند. او در آثارش از موارد مختلفی مثل چوب سدر، رزین و برنز استفاده می کند.

Ursula_von_Rydingsvard__Bronze_Bowl_with_Lace__2013-2014__Bronze._Courtesy_the_artist__YSP_and_Galerie_Lelong._Photo_Jonty_Wilde_272fe9_c

اورسولا ون ریدینگسوارد مجسمه سازی را در دانشگاه کلمبیا فرا گرفت. وی همچنین فارغ التحصیل در وزارت امور خارجه در سال 1975 می باشد.در همان سال، او اولین نمایشگاه انفرادی خود را در نیویورک برگزار کرد. آثار او از آن زمان در موزه ها و گالری های متعدد در سراسر جهان به نمایش گذاشته شد. مجسمه های او در بیش از 30 موزه جهان از جمله موزه هنر متروپولیتن، موزه هنر مدرن، موزه هنر ویتنی، مرکز هنر واکر، موزه هنر نلسون اتکینز و موسسه هنر دیترویت در معرض دید علاقه مندان قرار داد.

SONY DSCاو کمک هزینه تحصیلی موزه گوگنهایم، دو جایزه از بنیاد ملی هنر، سه جایزه از بخش آمریکایی، انجمن بین المللی منتقدان هنر دریافت کرده است. آثار او همچنین به مکان هایی متعددی از جمله شرکت مایکروسافت، شرکت بلومبرگ و مرکز بارکلیز اهدا شده است. اورسولا جایزه یک عمر تلاش هنری را از مرکز بین المللی مجسمه سازی در سال 2014 در یافت کرده است. وی همچنین عضو آکادمی هنر و ادبیات آمریکایی می باشد.

ursula-1

منبع: http://artdaily.com

Select your comment provider from settings.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0