آموزش طراحی میوه سیب با مداد طراحی به شکل ساده

در این پشت طراحی میوه سیب با مداد طراحی به شیوه ساده آموزش خواهیم داد.

گام اول آموزش طراحی سیب:

یکی از ساده ترین شیوه ها برای طراحی از میوه، ساده کردن آن ها به اشکال ساده هندسی است. در اولین گام از راهنمای ما در مورد طراحی یک سیب ، ما در واقع هنور نقاشی نهایی را شروع نمی کنیم. هنگام ترسیم تصاویر متشکل از اشکال خاص ، استفاده از اشکال اصلی به عنوان راهنما قبل از شروع تصویر نهایی بسیار مفید است.

برای این مرحله توصیه می شود از یک مداد سبک برای طراحی دو شکل بیضی متقاطع که در تصویر زیر مشاهده میکنید استفاده می کنید. این دو بیضی در مرحله بعدی طراحی سیب شما بسیار مفید خواهد بود.

گام دوم : طرح کلی سیب خود را بکشید

برای این قسمت از طراحی سیب خود شما شروع به کشیدن طرح کلی از سیب خواهید کرد. با استفاده از دو بیضی  که در مرحله قبل ترسیم کردید. با دقت طرح کلی را همانطور که در تصویر میبینید ترسیم کنید. توصیه من به شما این است که از یک مداد برای طرح نهایی خود استفاده کنید.

آموزش طراحی میوه سیب با مداد طراحی به شکل ساده

گام سوم : یک ساقه برای سیب خود بکشید

سخت ترین قسمت این طراحی در مورد کشیدن یک سیب اکنون پشت سر شما است. اکنون از این مرحله به بعد باید جزئیات و عناصر نهایی را اضافه کنید. ساقه ای که در این مثال داریم زیبا و ضخیم است. بنابراین می توانید آن را برای طراحی خود تکرار کنید یا در صورت تمایل آن را کمی کوچکتر کنید. وقتی از ظاهر ساقه راضی بودید می توانید به مرحله 4 بروید.

گام چهارم آموزش طراحی سیب : یک برگ برای سیب خود بکشید

وقت آن است که جزئیات بیشتری را برای طراحی سیب خود اضافه کنید. در این مرحله برای سیب شما یک برگ می کشیم. این در سمت راست ساقه از مرحله قبل خواهد بود و اگر اکنون کمی فضا خالی به نظر می رسد نگران نباشید. در مرحله بعد جزئیاتی را به آن اضافه خواهیم کرد.

گام پنجم : جزئیات بیشتری برای سیب خود بکشید

به مراحل 2 تا 4 در مورد نحوه ترسیم یک سیب همه چیز در مورد افزودن برخی جزئیات نهایی را برای جمع آوری همه آن است. در این مرحله برخی از جزئیات خاص روی برگ که در مرحله 4 ترسیم کردید را به پایان برسانید. سپس برگ را به سیب اضافه کنید. اکنون میوه آماده سایه روشن زدن یا رنگ آمیزی است.

Select your comment provider from settings.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0