چگونه طراحی خود را بهتر کنیم

چگونه طراحی خود را بهتر کنیم

کیفیت در طراحی شامل تکامل مداوم مهارتها، بهبود تکنیک ها و حرکت به سوی مرزهای جدید است. موفقیت در طراحی سفری است در ادامه کارهایی که از قبل انجام داه اید به سوی آثاری که در آینده خلق خواهید کرد، نقطه پایانی ندارد. در ادامه مواردی جهت پیشرفت در طراحی یادآوری شده است.

لوازم مورد نیاز را خریداری کنید

هر آنچه را که فکر می کنید برای حوزه تخصص خود نیاز خواهید داشت را خریدار کنید؛ کیفیت وسایل در کیفیت طراحی بسیار اهمیت دارد از طرفی وسایل جدید می توانند دلگرم کننده باشند. مداد، پاک کن، انواع کاغذها، مقواها، بوم ها، رنگ ها می تواند مهم باشد.

کتاب های طراحی خریداری کنید
کتابهایی در مورد موضوعات خاص، از جمله نحوه طراحی حیوانات، فیگور انسان و یا چگونه از مناظر دریایی طراحی کنیم. هر کتاب یا موضوعی که بیشتر دوست دارید یا به آنها علاقه مند هستید را خریداری کنید. از کتابخانه ها نیز می توانید کتاب تهیه کنید. به جای اینکه سعی کنید همه طرح های کتاب ها را به طور همزمان انجام دهید ، از طرح مورد علاقه خود شروع کنید.

دفتر طراحی داشته باشید

دفتر طراحی می تواند برای هر ماه یا فصل جداگانه باشد. با تاریخ و گاهی با موضوع جداگانه می تواند بسیار پر انگیزه باشد. دفتر طراحی را می توانید در نمایشگاه ها در کنار آثار خود به نمایش بگذارید. آن ها را جدی بگیرید.

هر روز یک طراحی کنید

با طراحی شروع کنید، سعی کنید حداقل یک طراحی در روز انجام دهید. حتی می توانید آنها را قاب کنید و بر روی دیوار اتاق خود قرار دهید تا انگیزه ای باشد برای اینکه روز بعد طراحی را ادامه دهید. یک مجموعه طراحی که با وسایل ارزان و زمان محدود انجام می شود می تواند گام خوبی برای انگیزه و پیشرفت باشد. استفاده از مداد، زغال طراحی، آب مرکب و پاستل می تواند در خصوص قدرت دست و ترکیب بندی بسیار کمک کننده باشند.

در طراحی کمال گرا نباشید

طرح های روزانه نیازی نیست که خیلی پیچیده یا دشوار باشند. یک “طراحی حالت” پنج دقیقه ای برای یادگیری فرم ها و دقت در نوع نگاه کردن به مدل بسیار مفید است. حدود یک ساعت به همین شیوه ادامه دهید. سعی کنید طرح ها را به دقت انجام دهید، اما در مورد آن ها کمال گرا نباشید. شما با تمرین مداوم بیش از هر چیز دیگر به طرح ها و نقاشی های خوب دست خواهید یافت.

موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید

موضوع مورد علاقه شما ممکن است حیوان مورد علاقه شما ، یک گل، یک سنگ یا بطری باشد که نور از آن عبور می کند ، هر چیزی که دوست دارید به دقت طراحی کنید. موضوعات را بارها و بارها و به روشهای مختلف ترسیم کنید. طراحی مکرر از یک موضوع و پرداختن به جزییات آن درک بسیار غنی تری از آناتومی و نسبت های آن موضوع به شما می دهد. هنگامی که طراحی از گربه یا حیوان خانگی خود را به اندازه کافی تمرین کنید طراحی اولین ببر برای شما آسان خواهد شد.

هر چیزی را که می بینید طراحی کنید

هرچیزی که به نظر شماجالب به نظر می رسد، بکشید، موضوعات روزمره یا موضوعات شهری مانند فیگور یک شخص بی خانمان که در حال گدایی است ، یا دختر کوچکی که با بادکنکش آن سمت خیابان با مادرش می رود.

Select your comment provider from settings.

2 پاسخ

    1. با سلام
      با سپاس فراوان از پیشنهاد شما بخش آموزش طراحی آنلاین وب سایت برقع در حال تکمیل شدن می باشد. در ادامه مطالب بیشتر با چزئیات بیشتر قرار داده خواهد شد. در ضمن شما اگر نقطه نظر و یا مطلبی در مورد آموزش طراحی دارید می توانید با عضویت در وب سایت برقع و اشتراک گذاری آن این کار را انجام دهید
      لینک ثبت نام
      https://borqe.ir/wp-login.php?action=register

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0