سومین نمایشگاه برقع، گزارش افتتاحیه

گزارش افتتاحیه سومین نمایشگاه برقع با عنوان ناخودآگاه جمعه 23 تیرماه 1396 افتتاح شد.

نمایشگاه ” ناخودآگاه” که طبق اطلاع رسانی قرار بود جمعه 23 تیرماه 1396 ساعت 19 در گالری مرداد بندرعباس افتتاح شود شاهد حضور هنرمندان وعلاقه مندان هنر در ساعت های قبل از افتتاحیه در محیط حیاط گالری بود که با گشایش نمایشگاه حضور چشمگیر بازدید کننده ها و علاقه مندان هنربه نمایشگاه را دربر داشت .

حضور چهره های مهم هنری، سیاسی  و ورزشی شور و نشاط خاص و وصف  ناشدنی رو به همراه داشت چهره هایی همچون محمد سایبانی ( بازیگر تئاتر) مجید سرنی زاده ، اطهر قوامی (شاعر ، مجری و فعال هنری ) حسین برومند (شاعر) حجت حاجی زاده (مدرس زبان انگلیسی و پژوهشگر هنر و مدیر سایت فرهنگی ، ورزشی و هنری هرمزگانی) جناب دکتر مصباح سایبانی (ریاست مرگز علمی کاربردی بندرعباس یک )سامان سایبانی ( شاعر ، گوینده رادیو، مدرس و مسئول انجمن شعر) اسماعی لآزادبخش (مجری شبکه استانی خلیج فارس)   که در ادامه با خوانش متن اینستالیشن احسان میرحسینی بنام قبله دعا و خاطره گویی از نسلهای قبل راجع به این آیین و سنت پرداخت و همگان را به نگه داری و به فراموشی نسپردن آیینها و سنت ها دعوت کردند.

  حضور علاقه مندان هنر در گالری چشمگیر صحبت ها نقد بررسی آثار و همصحبتی با خالقین اثار بسیار جالب، شور و نشاط در جای جای نمایشگاه به چشم می خورد. سوالهایی که در مورد تکنیک ها  فرم ایده پرسیده  و دقایقی به بحث و گفتگو پرداخته می شد ذکر دیدگاه های متفاوت و برداشت ها و احساسی که از آثار میگیرند خالی از لطف نیست نگاهی که هر یک چیزی رو میدید و برداشتی متفاوت از هم رو داشت . حضور و حمایت علاقه مندان تا ساعات پایانی نمایشگاه بسیار جالب بود و با اعلام ساعت 22 نمایشگاه گروهی طراحی ناخودآگاه در روز اول گشایش به کار خود پایان داد .

مهدی محمودی

Select your comment provider from settings.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0