شیر خشمگین

تاکنون تصور کرده‌اید که اگر یک شیر به شما حمله کند، چه واکنشی نشان خواهید داد یا چه اتفاقی برای‌تان خواهد افتاد. عاطف سعید عکاسی است که تجربه‌ی حمله‌ی شیر را حین عکاسی داشته است.

عاطف سعید جزو عکاسانی است که به ثبت تصویر از نزدیک پرداخته و حمله‌ی یک شیر را تجربه کرده است. سعید تجربه‌ی جذاب و البته وحشتناکی از این حمله دارد، زیرا تصویری از لحظاتی قبل از این حمله ثبت کرده‌ است. او این عکس را توسط دوربین نیکون D4 با لنز تله‌فتو به ثبت رسانده است. ژانویه‌ی سال ۲۰۱۲ سعید به پارک حیات وحش لاهور در پاکستان برای عکاسی رفته بود. او تصمیم می‌گیرد به محل‌ زندگی شیرها رجوع کرده و از نزدیک تصویر یکی از شیرها را ثبت کند. سعید به فاصله‌ی زیاد از شیر بسنده نمی‌کند و به شیر نزدیک‌تر می‌شود. در حین عکاسی ناگهان شیر خشمگین شده و به سعید حمله می‌کند. سعید بی درنگ از این لحظه عکس می‌گیرد و زمانی که دوربین راکنار می‌کشد، متوجه خطرناک‌ بودن وضعیت می‌شود. بنابراین فرار را بر قرار ترجیح داده و از صحنه می‌گریزد. سعید درباره تجربه خود می‌گوید:

در آن لحظه داشتم می‌خندیدم، اما حالا که به خطری که از بیخ گوشم گذشته فکر می‌کنم ، بعید می‌دانم دیگر آن کار را تکرار کنم.   گردآوری : مصطفی معتمدی

منبع : http://petapixel.com/2015/04/09/this-photo-of-an-angry-lion-was-shot-just-moments-before-it-charged

 

Select your comment provider from settings.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

علاقمندی ها 0